سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قصه نوشتن

قصه نوشتن یک کار جذاب می تواند باشد. علاقه بسیار لازم دارد و من این علاقه را دارم. اما نمی توانم بگویم که قصه گو یا قصه نویس خوبی هستم. قصه می خوانم و درباره قصه نوشتن هم مقاله می خوانم. اما قصه گویی یک مهارت است که در تمام مشاغل به شما کمک می کند. مثلا قصه گویی در ساخت برند و رشد پیج اینستاگرام و فروش محصول هم کمک می کند. حتی یک نفر می تواند با قصه گویی شخصیت جذابی برای خود درست کند و کلی آدم دورش جمع کند. آدم های قصه گو دوستان بیشتری هم دارند. کسانی که با آب و تاب و جذاب یک داستان یا خاطره یا اتفاق را برای دیگران تعریف می کنند جذابتر هم هستند. 

حتی قصه گویی در آموزش هم تاثیر گذار است و ما همه معلمهایی که قصه تعریف می کنند و مفاهیم درسی را به سادگی و با ذکر مثال تعریف می کنند بیشتر دوست داریم.

یکی از روش های آموزشی به کودکان و رشد خلاقیت هم همین قصه گوییست. همین است که می گویند از بچگی برای بچه ها قصه بخوانید مخصوصا قبل از خواب، تا تخیل بچه به کار بیوفتند. پس اگر می خواهید کودک خلاقتری داشته باشید برایش کتاب قصه بخرید، خداروشکر که به خاطر تکنولوژی اپلیکیشن کودک و داستان های صوتی زیاد شده اند دسترسی به قصه کودکانه سریع است.. راحت می توانید در هرکجا هستید و با هزینه کم برای بچتان قصه بگذارید. حتی اگر خودتان صدای خوبی ندارید :) یا حوصله کتاب خواندن ندارید. 

حالا اگر می خواهید قصه گویی را یاد بگیرید وبلاگ من را دنبال کنید تا مرحله به مرحله با هم قصه گویی را یاد بگیریم. این قصه گویی هم در تبلیغات و زندگی روزمره و تولید محتوا به شما کمک می کند و هم برای کودکتان و رشد خلاقیت. اصلا برویم و ببینیم قصه چیست و چه اجزایی دارد و یک قصه گوی خوب چگونه است.